Pelnas iš Facebook reels su dengiamaisiais skelbimais

Facebook pradeda monetizuoti savo Reels platformą su dengiamaisiais skelbimais, suteikdama vartotojams dar vieną būdą monetizuoti savo turinį.

Reels monetizacija bus įdiegta palaipsniui. Iki vidurio kovo dengiamiejiskelbimai bus prieinami beveik visiems šalims, kurios šiuo metu turi srauto skelbimų programas.

Dykai įsitraukime į detales.

Dengemieji Skelbimai Reels’uose

Tai yra visiškai naujas „Facebook ads“ reklamos formatas, kurį jie testuoja. dengiamiejiskelbimai bus prieinami dvejose formose:

  • Stendiniai skelbimai
  • Lipdukai

Abu skelbimų formatai bus sluoksniuojami ant „Facebook“ reels skaidriame formate. Tai reiškia, kad žiūrovai galės žiūrėti savo mėgstamo turinio kūrėjus nepriekaištingai, tuo tarpu slyvų bus subtiliai pristatomos jiems aktualios reklamos.

Priimant sprendimą dėl dengiamosios reklamos, priimtas sprendimas dėl to, koks bus sluoksnio padėties formatas.

Stendinių skelbimų padėtis reikš, kad jie atsiras apačioje ant „Facebook“ ritinių.

Pasirinkus lipdukų skelbimų formatą, turinio kūrėjas gali pasirinkti, kur ritiniame atsiras sluoksnis.

Teisėtumas monetizuojant Facebook reels su dengiamaisiais skelbimais

Šis naujas reklamos formato bandymas dar ne visiems prieinamas.

Jei šiuo metu esate dalis srauto skelbimų monetizavimo programos „Facebook“, jūs automatiškai turite teisę pradėti naudoti dengiamuosius skelbimus. Nereikia įsijungti šios funkcijos.

Jei nežinote, ar esate teisėtas srauto monetizavimui, „Facebook“ turi puslapį, skirtą patikrinti teisėtumui ir užsiregistruoti.

„Facebook“ ketina plėsti teisėtumą srauto skelbimams ateinančiais mėnesiais, atverdama daugiau galimybių turinio kūrėjams.

Jei jūsų ritiniuose yra dengiamosios reklamos, jūs uždirbsite dalį reklamos pajamų. „Facebook“ nenurodo tikslaus kiekio.

Kaip pradėti naudoti dengiamaisiais skelbimais

Remiantis jūsų teisėtumu dalyvauti srauto skelbimų monetizavimo programoje, jūs automatiškai būsite pasirinktas stendinio skelbimo formato. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvienas ritinys turės reklamą.

Galimybė rodyti stendinius skelbimus jūsų “reels” priklausys nuo daugybės veiksnių, pvz.,

  • Reklamuotojo tikslinės nustatymai
  • Reklamos vertė žiūrovams

Norėdami pridėti lipdukų skelbimus į savo “reels”, reikia atlikti tam tikrus žingsnius.

Palieskite „Labels“ dešiniajame meniu skydelyje (pridėję savo kūrybinį “reels”)

Palieskite „Advertisment“ po „labels“ skirtuku

Palieskite „Add label ad“

Perkelskite lipdukų skelbimo rėmo padėtį, kad jis geriausiai tiktų jūsų “reels”

Nors galite pasirinkti reklamos padėtį, jūs nepasirenkate tikrosios reklamos, kuri bus rodoma. „Facebook“ pasirinks reklamą, kuri yra aktuali individualiam vartotojui, žiūrinčiam jūsų turinį.

Kaip ir su stendiniais skelbimais, atsiminkite, kad lipdukų skelbimai ne visada bus rodomi kiekvienam “reels”, net jei įtraukiate galimybę juos parodyti.

Kodėl dengiamieji skelbimai?

„Facebook“ skiria 1 mlrd. dolerių investuoti turinio kūrėjams. Pridėdama įrankius, tokius kaip dengiamieji skelbimai “reels”, tai leidžia jums kurti tvarų verslą „Facebook“.

Turinio kūrimas užima laiką ir pinigus. Būdamas dalis skelbimų monetizavimo programos, jūs gaunate dalį facebook reklamos pajamų, leidžiantį skirti daugiau laiko kokybiškam turiniui kurti „Meta“ platformoje.