Didžiulėje skaitmeninės reklamos erdvėje galimybė atkurti ryšį su naudotojais, kurie anksčiau bendravo su jūsų svetaine, bet nepirko, yra neįkainojama. Būtent čia pasitarnauja pakartotinė rinkodara su „Google Ads“, siūlanti strateginį požiūrį, kaip padidinti konversijų rodiklius ir palaikyti ryšį su tiksline auditorija. Šiame straipsnyje aptariama pakartotinės rinkodaros mechanika, jos nauda ir veiksmingos strategijos, kaip pasinaudoti šia galinga priemone.
Pakartotinės rinkodaros „Google Ads“ sistemoje supratimas
Pakartotinė rinkodara – tai „Google Ads“ funkcija, leidžianti reklamuotojams rodyti skelbimus naudotojams, kurie anksčiau lankėsi jų svetainėje arba naudojosi jų mobiliąja programėle. Kai naudotojai palieka jūsų svetainę nieko nenusipirkę, pakartotinė rinkodara padeda atkurti ryšį su jais, rodydama atitinkamus skelbimus įvairiuose jų įrenginiuose, kai jie naršo internete, naudojasi programėlėmis arba ieško „Google“.
Kaip veikia pakartotinė rinkodara
Procesas prasideda, kai į savo svetainę pridedate „Google“ pakartotinės rinkodaros kodą, dažnai vadinamą žyma arba pikseliu. Žyma įtraukia lankytojus į pakartotinės rinkodaros sąrašus naudodama naršyklės slapukus. Tada „Google“ skelbimų sistemoje galite kurti pakartotinės rinkodaros kampanijas, kurios nukreipiamos į šiuos naudotojus su konkrečiais reklaminiais pranešimais, skirtais pritraukti juos atgal į jūsų svetainę.
Pakartotinės rinkodaros privalumai
- Didesni konversijų rodikliai: Lankytojai, į kuriuos nukreipta pakartotinės rinkodaros reklama, dažniau konvertuoja dėl sustiprinto prekės ženklo buvimo ir asmeninių pranešimų.
- Geresnis prekės ženklo įsiminimas: Pakartotinė rinkodara išlaiko jūsų prekės ženklą nuolatinėje atmintyje, nes tiksliniams naudotojams primenama, kad jie anksčiau domėjosi jūsų produktais ar paslaugomis.
- Ekonomiškai efektyvus nukreipimas: Kadangi orientuojatės į žmones, kurie jau domėjosi jūsų prekės ženklu, pakartotinės rinkodaros kampanijų investicijų grąža paprastai yra didesnė, palyginti su kitomis reklamos strategijomis.
- Pritaikyta reklamos patirtis: Atliekant pakartotinę rinkodarą galima pritaikyti reklamos kampanijas pagal konkretų svetainės lankytojų elgesį ir interesus, todėl reklamos labiau atitinka kiekvieno naudotojo poreikius.
Veiksmingos pakartotinės rinkodaros strategijos
1. Segmentuokite savo auditorijas:
Rinkodaros strategija: Efektyvios pakartotinės rinkodaros pagrindas – segmentuoti auditorijas pagal jų elgseną svetainėje. Pavyzdžiui:
- Krepšelio atsisakiusieji: Tiksliniai naudotojai, kurie pridėjo prekių į savo pirkinių krepšelį, bet nebaigė pirkimo.
- Puslapio lankytojai: Sukurkite konkrečių puslapių lankytojų sąrašus, pavyzdžiui, tų, kurie apsilankė produktų puslapiuose arba kainodaros puslapiuose, bet nepirko.
- Ankstesni klientai: Tiksliniai naudotojai, kurie jau anksčiau pirko. Pakartotinės rinkodaros pagalba galima kryžminiu būdu parduoti arba padidinti naujų produktų, susijusių su jų ankstesniais pirkimais, kainą.
2. Pritaikykite savo skelbimus:
Personalizavimas gali gerokai padidinti jūsų pakartotinės rinkodaros kampanijų veiksmingumą. Pritaikykite skelbimus pagal konkrečius naudotojo aplankytus produktus ar puslapius. Pavyzdžiui, jei lankytojas paliko svetainę peržiūrėjęs konkretų produktą, jūsų pakartotinės rinkodaros skelbime gali būti rodomas tas produktas kartu su specialiu pasiūlymu, pavyzdžiui, nemokamu pristatymu arba nuolaidos kodu, kad paskatintumėte pirkti.
Rekomenduojame perskaityti šį straipsnį https://www.mlaikas.lt/naujiena/verslas/ka-reikia-zinoti-pries-paleidziant-google-ads-reklama
3. Naudokite dinaminę pakartotinę rinkodarą:
Dinaminė pakartotinė rinkodara yra dar vienas žingsnis į priekį: į skelbimus įtraukiami produktai ar paslaugos, kuriuos lankytojai žiūrėjo jūsų svetainėje. Nustatant dinaminę pakartotinę rinkodarą naudojami skelbimai, kurių turinys automatiškai pritaikomas taip, kad atitiktų konkrečius produktus ar paslaugas, su kuriais sąveikavo jūsų lankytojai.
4. Optimizuokite dažnumą ir laiką:
Labai svarbu rasti tinkamą pakartotinės rinkodaros skelbimų dažnumo ir laiko pusiausvyrą, kad neperkrautumėte ir neerzintumėte savo potencialių klientų. Per daug skelbimų gali sukelti reklamos nuovargį, o dėl per mažo jų skaičiaus gali būti praleistos konversijos galimybės.
5. Derinkite su kitais tikslinio nukreipimo metodais:
Kad dar labiau patobulintumėte skelbimų kampanijas ir padidintumėte jų aktualumą, integruokite pakartotinę rinkodarą su kitomis tikslinimo strategijomis, pavyzdžiui, demografiniu, interesų ar geografiniu tikslinimu.
Atvejų tyrimai ir sėkmės istorijos
Kelios įmonės pastebėjo puikią sėkmę naudodamos „Google Ads“ pakartotinę rinkodarą:
- Elektroninė parduotuvė: internetinės mažmeninės prekybos įmonė, kuri, naudodama dinaminės pakartotinės rinkodaros skelbimus, taikė į krepšelio atsisakiusiuosius, per tris mėnesius 20 % padidino konversijų rodiklius.
- Kelionių agentūra: Kelionių agentūrai pavyko 15 % padidinti užsakymų skaičių ne sezono metu, kai buvo lankomasi konkrečiuose atostogų paketų puslapiuose, bet jie nebuvo užsakyti.
Pakartotinė rinkodara yra galinga „Google“ skelbimų arsenalo priemonė, leidžianti įmonėms tikslingai ir strategiškai bendrauti su ankstesniais lankytojais, o tai gerokai padidina konversijų tikimybę. Suprasdami lankytojų elgseną, tinkamai segmentuodami auditorijas ir kurdami asmeninę reklamos patirtį, reklamuotojai gali veiksmingai naudoti pakartotinę rinkodarą, kad galimus nuostolius paverstų pelningomis konversijomis.